Soutěž o balíček čokoládových novinek Milka

Děti narozené ve 21. století jsou často označovány za specifickou generaci. Vliv sociálních sítí a digitálního pokroku je provází téměř od narození a hraje roli v jejich dospívání. V porovnání s generací svých rodičů se může zdát, že dnešní děti ztrácí kontakt s opravdovými prožitky a svůj volný čas tráví pasivně u obrazovek televizí, telefonů či počítačů. Výsledky průzkumu agentury NMS Market Research pro značku Milka ale ukazují, že i přes nesporný vliv moderních technologií tráví české děti nejvíce volného času venku s kamarády. A dokonce se i více učí. Průzkum ukázal, že situace dětí v Čechách a na Slovensku je téměř totožná. Až na jednu výjimku, Slováci s dětmi tráví více času o víkendech.

Soutěž o balíček čokoládových novinek Milka

ilustrační foto: babinet.cz

Z průzkumu pro značku Milka vyplývá, že až 81 % dětí tráví každý den čas venku. Patří mezi ně i ty vaše? Nenechte jim vybít energii a zajistěte sladkou svačinku nejen vašemu dítku, ale rovnou celé partě. Stačí se zapojit do soutěže o čokoládové balíčky Milka Oreo tyčinek, Milka Oreo Minis, Milka Tender Cow, balení Oreo sušenek a odpovědět správně na otázku!

 

Soutěž končí: 26. 08. 2020

SOUTĚŽIT