Hrdí Holanďani vystavují obří dřevák. Letecká společnost KLM zahajuje akci na podporu jejího holandského původu „KLM Dutch Selfie“
KLM Royal Dutch Airlines připravila akci na podporu informovanosti o jejím holandském původu, a to ve stylu kultury této přátelské země. V sobotu 4. srpna zahájila dvoutýdenní kampaň pod názvem „KLM Dutch Selfie“, jejíž ústřední postavou je obří dřevák v barvách KLM, který bude po celou dobu kampaně vystaven na Andělu v Praze 5.
Vyhrajte s leteckou společností KLM výlet do Amsterdamu pro dvě osoby včetně ubytování
ilustrační foto: zena-in.cz
Vyhrajte s leteckou společností KLM výlet do Amsterdamu
Cílem je přilákat kolemjdoucí, aby se před obřím dřevákem vyfotili v holandském stylu a fotku nahráli do microsity www.klm-dutchselfie.cz , díky čemuž mohou vyhrát výlet do Amsterdamu pro dvě osoby včetně ubytování. Na místě akci v odpoledních hodinách podpoří hosteska v uniformě letušky KLM, která povedené selfie může odměnit upomínkovými předměty, případně poskytnout více informací.